КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ ЩОДО ТЕМИ АНТИБУЛІНГУ
Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби
Кодекс безпечного освітнього середовища
Комплект освітніх програм «Вирішення конфліктів мирним шляхом.Базові навички медіації»
Освітня програма гуртка «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації»
Освітня програма факультативу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»
Тип ресурсу |
Назва/ посилання |
Організатор/автор |
|
Сайт |
UNICEF |
||
Посібники/дослідження |
Міністерство освіти Онтаріо |
||
Програма "Повага дією" |
|||
Не смійся з мене:просвітницько-профілактична програма тренінгових занять |
Програма «Повага дією» |
||
Український інститут дослідження екстремізму |
|||
|
|||
НаУКМА, |
|||
|
|||
Всеукраїнська благодійна організація «Український фонд «Благополуччя дітей» |
|||
Інститут проблем виховання НАПН України |
|||
Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу |
Інститут проблем виховання НАПН України |
||
Міжсекторальна взаємодія в умовах превентивного виховного середовища |
Інститут проблем виховання НАПН України |
||
Проект «Реформування системи кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні» |
|||
Будуємо майбутнє разом: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді |
UNICEF, |
||
Програма тренінгових занять «Організація роботи з розв’язання проблем насильства в школі» |
Редакційна група: Алєксєєнко М.К., Дендебера М.П, Соловйова О. Д. |
||
Укладачі: Кацалап В.В., Савкова І.О. |
|||
Комплексна програма соціально-психологічного тренінгу «Нове покоління» |
Укладач: Гончарова-Чагор А.О. |
||
КІБЕР-БУЛІНГ АБО АГРЕСІЯ В ІНТЕРНЕТІ: СПОСОБИ РОЗПІЗНАННЯ І ЗАХИСТ ДИТИНИ |
Найдьонова Л.А. |
||
Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі |
Всеукраїнська громадська організація «Жіночий консорціум України» |
||
Статті/корисні посилання |
Ольга Кляпець, старший науковий співробітник лабораторії соціальної психології особистості Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, кандидат психологічних наук |
||
Олена Ратінська, дитячий психолог, гештальт-терапевт, голова відділення дитячої психології Київського Гештальт Університету |
|||
Богдан Петренко, заступник директора Українського інституту дослідження екстремізму |
|||
Спецпроект "Безпечна школа" |
|||
Богдан Петренко, заступник директора Українського інституту дослідження екстремізму, спецпроект "Безпечна школа" |
|||
Stop-булінг. Три проблеми батьків, які впливають на дитячу агресію |
Микола Кулеба, Уповноважений президента з прав дитини, спецпроект "Безпечна школа" |
||
Юлія Ларіна, дитячий психолог, спецпроект "Безпечна школа" |
|||
Ольга Адажій, дитячий психолог Федерації Крав-мага Україна, спецпроект "Безпечна школа" |
|||
|
Ольга Комарова, Радіо Свобода |
||
Марія Кириленко, Києво-Святошинський центр соціально-психологічної реабілітації населення |
|||
Проект U-report від UNICEF |
|||
Листа КЗ «КОІППО" |
|||
Гленнон Дойл |
|||
Булінг (цькування) у школах: як допомогти потерпілому, агресору та запобігти булінгу |
Varta1 |
||
Емілія Воронцова, практичний психолог, науковий співробітник ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
|||
Соціальні проекти |
Український інститут дослідження екстремізму, Управління ювенальної превенції Національної поліції, Інформаційне агентство «Главком» за підтримки Уповноваженого президента України з прав дитини |
||
Проект "Не смійся з мене" |
Програма "Повага Дією” (Operation Respect) |
||
Управління ювенальної превенції Департаменту превентивної діяльності Нацполіції разом із Українським інститутом дослідження екстремізму |
|||
UNICEF, агентство Smartica/Skykillers |
|||
|
|||
|